Twee dagen Sunset Heights - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ger en Brix Spees - WaarBenJij.nu Twee dagen Sunset Heights - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ger en Brix Spees - WaarBenJij.nu

Twee dagen Sunset Heights

Door: Ger

Blijf op de hoogte en volg Ger en Brix

17 Oktober 2008 | Nederland, Amsterdam

Even een kort berichtje zonder foto's omdat we bij Charles verblijven en hij een trage interet verbinding heeft.
We hebben diverse dingen gedaan:
- Kruidentuin bezocht
- Strand gelegen
- Spiezen gegeten
Mentaal opgeladen voor de lange vlucht van 20 minuten naar Aruba morgenochtend om 07.00 uur.
Ik hoop dat we op Aruba weer een betere verbinding hebben zodat we weer enkele foto's kunnen plaatsen.
Dinsdagavond komen we weer terug en gaan we naar Lions Dive (naar huis!) terug. Van daar kunnen jullie weer volop genieten van de foto's.

Groeten

Nicole Renkema:

Wat een saaie dag

• 18 Oktober 2008 - 17:42

Chantal:

Las ik dat nou goed...naar huis terug.... moest het 3 keer lezen maar het stond er echt, in een zin Lions Dive en huis. Moet niet veel gekker worden. Dat er geen spoortje merkbaar is van het missen van eigen huis en haard (tegewoordig een waarheid) is nog tot daar aan toe maar dat Lions Dive genoemd wordt als huis tja, wat zal ik zeggen.

Goede reis morgen en neem veel lekkers mee, net als vroeger in de bus, voor die lange vliegreis.

Misssss you

• 20 Oktober 2008 - 06:44

Vosje:

Hee Brix en Ger,
    Zijn jullie ook al een beetje uitgerust? Of doen jullie dat in Nederland?

Ik ben benieuwd of julie iets merken van de moord op de Nederlandse Marlies op Bonaire?

Ger, mooie foto's heb je gemaakt (vooral van het water zijn bijzonder). O ja en niet te veel spiezen eten. Het moet er ook weer allemaal af.

Nog veel plezier en tot gauw.

Groetjes.

• 20 Oktober 2008 - 10:02

Els Ofwel Je Moeder:

Lieve luitjes,

Ik zit op dit moment bij Chantal achter de computer en zie dat jullie het erg naar de zin hebben. Ben tot op heden nog spinglevend, Mis jullie heel erg en zal blij zijn als jullie weer thuis zijn.

Liefs je moeder