Aruba en Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ger en Brix Spees - WaarBenJij.nu Aruba en Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ger en Brix Spees - WaarBenJij.nu

Aruba en Curacao

Door: Brix

Blijf op de hoogte en volg Ger en Brix

22 Oktober 2008 | Nederland, Amsterdam

Ger heeft al een heel verhaal geschreven en heeft beloofd dat ik ook nog even een verhaaltje zou schrijven dus bij deze.
Toen we ’s morgens op Aruba waren aangekomen en in het hotel hadden ingechecked werden Janny en ik opgehaald en naar de lokatie gebracht waar we de cursus zouden geven.
Toen we daar aankwamen zaten er al 18 cursisten te wachten, wat een groot aantal is voor zo’n klein eiland.
De cursus is een heel groot succes geworden en de mensen waren erg enthousiast.
Alles was super goed verzorgd, de 2e dag kwam er zelfs iemand binnen met een enorme pan zelfgemaakte soep.
We hebben voor maart alweer een uitnodiging gekregen om een herhaling te doen van de kinesio taping, een dag lymfe taping te doen en een cursus manuele lymfe drainage te komen geven.
We gaan kijken wat hiervoor de mogelijkheden zijn.

We zijn een paar dagen op Aruba gebleven en zijn dinsdagavond weer terug gevlogen naar Curacao.
Hier hoopten we op hetzelfde appartement als we hadden toen we Curacao verlieten.
Toen we de mededeling kregen dat de nieuwe appartementen allemaal vol waren vonden we dat in eerste instantie heel jammer.
Dit veranderde al heel snel toen ze ons naar een super gaaf appartement brachten recht op het strand met een geweldig zicht op de zee.
We zitten op de tweede etage en hebben hierdoor een geweldig uitzicht.
Dus nu zitten we als 4 blije guppen op ons terras heerlijk te genieten van het uitzicht en het geluid van de golven. We hebben zelfs een eigen washok met wasmachine en strijkplank met strijkijzer verder is er een grote ijsblokjesmachine en een vaatwasser, wat wil een mens nog meer.

We zijn onze laatste week ingegaan.
Vandaag hebben we examens sportmassage afgenomen.
Donderdag en vrijdag hebben we vrij en zaterdag en zondag zullen we hier op Curacao nog de cursus Kinesiotaping geven.
Maandag nog even herexamens draaien en dan zit het er weer op.
Dinsdagavond zullen we terugvliegen naar Nederland waar we woensdag zullen aankomen.
We gaan het er in ieder geval nog even 6 dagen van nemen.

Tot snel.

  • 23 Oktober 2008 - 07:04

    Ellen:

    Wauw, dat uitzicht! Geniet nog even van jullie laatste weekje! Erg leuk om jullie verhalen mee te lezen en jullie foto's te bekijken! Groetjes, Ellen

  • 23 Oktober 2008 - 07:39

    Nel:

    Zo te lezen en te zien hebben jullie een geweldige tijd.Mooie verhalen en prachtige foto,s .Geniet nog van de laatste dagen.Groetjes

  • 23 Oktober 2008 - 17:49

    Jessica:

    Dit wil ik ook!!!!!! Wat een mooie zonsondergang zeg.... In maart gaan we mee.. Toch een mooi cadeau voor mijn 30 e verjaardag dacht ik.. Zal Theo vast lief aankijken. Luv U Miss U!

  • 23 Oktober 2008 - 18:27

    Helga:

    Wow mooi uitzicht en wow wat gaat het toch snel. Nog maar 1 weekie. Eneh... waar is dat zwemmen met de dolfijnen nou gebleven ? Weer leuke foto van vogeltjes. Maar ik heb er weer 1 gekocht. Een hele tamme. Komen jullie dan gauw eens kijken ? Mooi die zonsondergang ja. Ik zie mezelf ook al zitten met een lekker breezertje. Droom droom.

  • 23 Oktober 2008 - 20:00

    Chantal:

    Ik zie het al helemaal voor me. Weer thuis aangekomen ( nee ik ben nog niet vergeten dat je dit stekkie als "thuis" betitelde) en oeps het is vol. Weet precies hoe je dan kijkt maar.......

    Jullie mogen in een nieuw appratement midden op het strand verblijven. Staat er op het strand zo'n rieten hut helemaal door god en iedereen verlaten maar met 2 ijsklont automaten, 6 vaatwassers en heel belangrijk 8 strijkijzers.

    Mijn moeder en dus ook jou moeder zegt altijd dat overal waar je komt je mazzel hebt. Of het is net in de aanbieding of het is gratis of het is net wat groter of duurt net wat langer.

    Ik zeg maar zo, je krijgt wat je verdient.

  • 23 Oktober 2008 - 20:16

    Een Patient:

    Mijn sporttherapeut is 4 weken op (werk)vakantie.
    Normaal heb ik iedere maandagavond om 20.00 uur een afspraak en die mis ik nooit. Nu is het niet dat ik bijzonder veel sport. In tegendeel ik sport eigenlijk helemaal niet maar dat mag de pret niet drukken.
    Geboren in Helmond heb ik altijd "ping in mijn rug" en wonend in Nuenen zit er nogal eens iets "dwers".
    Zoals ik al zij ben ik nu 4 weken therapeutloos. Ik kom dan ook niet meer van de bank en raak compleet in een sociaal isolement.

    Maar, over een week van nu is alles weer als vanouds en kapuera ik me pardoes op de tafel.

  • 24 Oktober 2008 - 23:16

    Steffie:

    Hey liefies, blij dat jullie het weer goed hebben daar! Deze keer jullie niet gevolgd, zoals je weet, omdat ik op Cuba zat, maar kan nu nog snel effe kijken. Ik dacht dat jullie pas over een week naar huis kwamen? Nou ja, geniet van de laatste dagen en doe de groeten aan Martijn en Peter! Tot snel en dikke kus, Stef

  • 25 Oktober 2008 - 14:19

    Twee Patienten:

    hallo ger en brix

    wij hebben ook geweldig genoten van jullie verhalen en de prachtige foto,s hiervan,het is opgevallen dat brix veel kijk heeft op kunst, maar vooral heel goed kan omgaan met kinderen, misschien komt dat nog wel van pas op brandevoort, wie weet b.v een kindercreche met luiers verschonen etc etc.
    het wordt wel tijd dat jullie terugkomen, omdat wij hebben gelezen dat er een patient zoveel ping in de rug heeft gekregen dat er iets moet gaan gebeuren
    wij hopen dan ook dat er nog voldoende rollen kinsia-taping zijn overgebleven voor koude en bleke patienten.
    als wij dan samen als twee patienten bij jou op de tafel liggen horen wij nog wel de verdere verhalen.
    wij wensen jullie allen nog hele fijne dagen toe en een hele goede reis terug en tot weerzien op brandevoort

    groetjes van de twee patienten.

  • 30 Januari 2010 - 00:12

    Diana:

    Hallo,mijn naam is diana en woon sinds een half jaar op curacao en ik ben sportmasseur en wilde graag nog een opleiding volgen zoals de kinesio taping... ik was dus aan het googelen over kinesio taping opleidingen op curacao en toen kwam ik jullie reisverslag tegen...ik lees dus dat jullie hier die opleiding gaven ...en nu mijn vraag aan jullie..zijn jullie dit nog van plan in de toekomst deze opleiding weer op curacao te geven??? Ik hoop dat u het niet vervelend vindt dat ik dit mailtje in Uw reisverslag hebt geschreven..M.v.g. Diana

  • 30 Januari 2010 - 16:17

    Brigitte:

    Beste Diana

    We kregen je mailtje binnen, we kunnen alleen je email adres niet zien.
    Kun je s.v.p. even mailen naar b.spees@onsnet.nu zodat ik kan reageren.

    groetjes
    brigitte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Werkvakantie 2008

Werkvakantie naar Curacao, Aruba en St. Maarten.

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2008

Weer thuis

26 Oktober 2008

De werkzaamheden zijn voorbij

24 Oktober 2008

Twee vrije dagen

22 Oktober 2008

Aruba en Curacao

22 Oktober 2008

Vier dagen Aruba
Ger en Brix

Werkvakantie naar Curacao, Aruba en St. Maarten.

Actief sinds 19 Sept. 2008
Verslag gelezen: 633
Totaal aantal bezoekers 16421

Voorgaande reizen:

18 April 2010 - 10 Mei 2010

Werkvakantie Curacao en Aruba

03 Oktober 2008 - 29 Oktober 2008

Werkvakantie 2008

Landen bezocht: