Weer thuis - Reisverslag uit Brandevoort, Nederland van Ger en Brix Spees - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Brandevoort, Nederland van Ger en Brix Spees - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Brix

Blijf op de hoogte en volg Ger en Brix

30 Oktober 2008 | Nederland, Brandevoort

Beste mensen

We zijn gisteren weer thuis gekomen van onze mooie en leuke reis.
Janny en ik hebben maandag morgen nog de herexamens gedaan en de rest van de dag moesten we nog wat zaken afhandelen en hebben we verder genoten van het strand.
Jan en Ger hebben nog wat van het eiland bekeken.
Dinsdag moesten we om 13.00 uur het appartement verlaten, dus na nog heerlijk ontbeten en gezwommen te hebben zijn we onze spullen in gaan pakken.
Ik wilde even mijn luchtbed schoonmaken en heb die onder de douche meegenomen.
Op een gegeven moment kwam Ger de douche binnen lopen en vroeg wat ik allemaal aan het doen was, op mijn vraag waarom zij hij dat het hele appartement blank stond, het water liep zelfs door de slaapkamer, de woonkamer zo naar het terras.
Na veel dweilen en hilariteit hebben we maar even een melding gemaakt.
Om 16.30 zijn we naar het vliegveld vertrokken.
We zouden om 18.55 Antilliaanse tijd vertrekken maar we hadden een vertraging van 1 uur.
De reis is prima verlopen en als je dan weer op schiphol komt mag je weer 4 keer je paspoort laten zien, het checken van de koffers duurt ook nog eens anderhalf uur, welkom in het land van de regeltjes.
Maar goed, we gaan kijken of we weer in maart terug kunnen naar de warme eilanden.

Hartelijk bedankt voor alle leuke reacties die we van jullie hebben ontvangen.

Groetjes

• 30 Oktober 2008 - 12:02

Lotgenoten ( !!) :

Tjonge tjonge wat een verhalen en wat het mooist is Ze kloppen ook nog!!!!! Wij kunnen het weten want wij waren erbij!!!! ( zie die zwoegers tijdens de wateroverlast) Kortom het was een super tijd, een tijd om nooit te vergeten!!
    Brix en Ger .. In 1 woord BEDANKT!!!!

• 30 Oktober 2008 - 15:44

Peter:

Welkom in Holland...hoogste tijd voor een etentje

• 30 Oktober 2008 - 16:08

Oma De Lange:

Ger en Brix
    bedankt dat ik jullie en Janny en Jan zo kon volgen zo leken jullie niet zo ver weg groetjes Oma de Lange

• 30 Oktober 2008 - 18:23

Helga:

Koud hè?

• 30 Oktober 2008 - 18:31

Antoon En Greet:

He vakantie ganger en harde werkster

Zijn we weer veilig aan gekomen in ons koude Nederland???

Aan de fotos en het begeleidend schrijven hebben jullie het geweldig naar je zin gehad en had het volgens mij best nog wat langer mogen duren.

Maar ja zoals bij heel veel dingen ook hier komt een eind aan.

Tot spoedig en de groeten ook van Greet

Antoon

• 30 Oktober 2008 - 22:25

Steffie:

Welcome back darlings! Koud he??!! Schipholverhaal na zo'n lange vlucht is ERRUG herkenbaar... + zijn wij er ook nog uitgepikt door de douane.... Snel maar weer eens afspreken, heb je gemist! x

• 05 November 2008 - 12:37

Chantal:

Uh, even een luchtbedje afspoelen?
    Als Ger natte voeten krijgt dan was het niet even een luchtbedje afspoelen maar op "zijn Brix" een luchtbed schoonmaken. Voor iedere korrel zand die er dan nog op zit ...... nee precies.

Inmiddels ben je weer letterlijk en figuurlijk "geland" Alle aktiviteiten zijn weer in volle gang. PRC, instutuutje, voetbalclubje, NGS, klantjes en niet te vergeten Philips. Terwijl een ander op ape gape ligt na zo'n reis hadden jullie dezelfde dag al weer de was in de kast, de mail bijgewerkt en de hele familie bijgepraat.

En ik, ik ben als een kind zo blij dat jullie weer terug zijn.

Dit medium gaf wel hoevast, alsof ik een beetje ben meegeweest.

Liefs Chantal

• 10 November 2008 - 12:41

Cheaptickets.nl:

Nu voordelig boeken voor maart:

Retour curacao 2 personen 7 dagen incl appartement op het strand 495 Euro pp
    Retour curacao 2 personen 14 dagen inclusief appartement op het strand 695 pp
    Retour curacao 2 personen 21 dagen incl appartement op het strand 2495 pp
    Retour curacao 2 personen 28 dagen incl appartement op het strand 4495 Euro pp

Conclusie: Je zou wel gek zijn als je langer dan 2 weken gaat.