Twee vrije dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ger en Brix Spees - WaarBenJij.nu Twee vrije dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ger en Brix Spees - WaarBenJij.nu

Twee vrije dagen

Door: Ger

Blijf op de hoogte en volg Ger en Brix

24 Oktober 2008 | Nederland, Amsterdam

Na Aruba en de examens op Curacao hebben de dames twee dagen vrij en ze nemen het er ook echt van.
Zwemmen, zonnen en luieren doen ze als de besten, de thee moet worden aangedragen en ze kunnen nauwelijks zelf naar het toilet gaan.
Gistermiddag waren we uitgenodigd op een lunch door Mirella en Roger (van de spiezen) en ik moet zeggen dat ze er iets moois van hebben gemaak. Een totaal verzorgde BBQ met allemaal heerlijk eten en drinken, we waren er om 13.00 uur en gingen na 18.00 uur weer weg.
Omdat Roger nog een auto moest beletteren hebben we allemaal even meegeholpen om de lunch terug te betalen :). Brix was eerste prikker, dat betekend dat ze de luchtbellen uit de letters moest halen. De avond hebben we weer gezellig op ons balkon doorgebracht om uit te buiken van de Beef en Spare-ribs. Janny en Brix hebben van Mirella een schubappel gekregen uit eigen tuin deze vrucht geef je hier op het eiland alleen aan je beste vrienden omdat deze zeer zeldzaam is . De boom bloeit pas na ongeveer zeven jaar en dan ook nog maar sporadisch.
Vanmorgen na een lekker ontbijt wederom op ons balkon hebben we gezwommen en geluierd en tussendoor hebben we genoten van de schubappel een bijzondere vrucht. Vanavond zijn we gaan eten bij Larry’s een prima tent waar ook veel Locals komen de Fajita’s waren heerlijk Momenteel zitten we weer op het balkon (wordt saai he?) om te luisteren naar Krezip die optreedt bij Mambo Beach ongeveer 100 meter verderop.
De bandleden van Krezip verblijven in ons hotel en ze stonden zojuist nog te vergaderen onder ons B…Ook verblijven er al diverse wielrenners in het Hotel omdat op 1 november de Amstel Curacao race wordt gehouden en Lions Dive is de Start en Finish plaats en daarnaast is Lions Dive Hoofdsponsor van de race naast Amstel.
Morgenochtend start de laatse cursus Kinesio Taping en dan wordt het aftellen, maandag nog herexamens en dan koffers pakken. Ik ga morgen met Jan nog even verder over het eiland omdat ik nog foto’s wil maken van Flamingo’s , Zilverreigers en mogelijk ook nog de zeldzame kleine zilverreiger. Wat we verder nog gaan doen zal waarschijnlijk naast shoppen nog een beetje relaxen worden omdat we dat nog niet hebben gedaan :).
Ik ga nu snel naar Krezip luisteren want het is inmiddels 22.00 uur en het concert is gestart.

Jullie krijgen allemaal de groeten van Brix.

Ger

  • 25 Oktober 2008 - 10:33

    Petra:

    Hoi Ger en Brix,
    Zwemmen luieren en lekker in de zon liggen, lekker eten heeeerlijk, de foto's zijn zoals altijd prachtig, geniet nog maar van julle vakantie, ik geniet uit 2e hand mee......
    Ger ik heb van jou 3 mailtjes gehad dus alles gaat goed.
    Doeiiiii

  • 25 Oktober 2008 - 12:38

    Yvonne:

    Nee Ger er gaat echt niets fout.De mail is zelfs drie keer aangekomen.Genieten jullie van de nog resterende dagen, we zien jullie snel als jullie terug zijn
    Hier wacht het werk weer en niks geen spiezen, zon en luieren aan het strand. Ik ben blij dat jullie zo genieten. Groetjes aan allmaal.

  • 25 Oktober 2008 - 12:51

    Steffie:

    Nee hoor, gaat niet mis met verzenden. Klinkt heerlijk allemaal, have fun en pas goed op de nichtjes! ;-)

  • 25 Oktober 2008 - 13:16

    Jessica:

    En wij missen jullie!!!

  • 25 Oktober 2008 - 17:19

    Chantal:

    Gaat snel nu he? Leek geen eind aan te komen, 4 weken (werk)vakantie en dan ineens is het bijna om. Nog een paar dagen, dus even dubbel genieten.

    XX

  • 25 Oktober 2008 - 17:30

    Vadertje Tijd:

    Sommige mensen, ik weet niet hoe ze het doen, lijken geen last te hebben van ageing. Neem nou Brixenger, voor de niet kenners Brixenger is een soort hermafrodiet (helft Brix helft Ger) blijft jaar na jaar even jong van lijf en leden. Geen rimpeltje bijgekomen. Alles nog even strak en dat zonder crempjes en botox.

    Ik, vadertje tijd heb daar geen vat op.

  • 26 Oktober 2008 - 14:45

    Martien:

    dag ger en brix

    mooi verhaal en geniet nog maar verder van de vrijheid,ik was gisteren even op brandevoort geweest en dacht even dat ik dat mooie gele vogeltje van jullie heb zien vliegen?misschien al eerder aangevlogen.
    ik heb wel gezien dat van jullie veel talent naar boven is gekomen met de verhalen en de foto,s,
    de foto,s waren erg mooi, ze zeggen weleens daar krijg je ping van in de augen
    verder lees ik dat de familie weer blij is met jullie thuiskomst, ik dacht ook even misschien zijn de rovertjes ook blij en de vissen dat weet ik niet,ik heb wel even de boeken opengeslagen maar niets gevonden,wel weet ik het verschil tussen een mannetje en vrouwtje ziet in de dikte.
    ik heb me nog wel even afgevraagd wat de nieuwe ruimte gaat worden na jullie vakantie, wordt het een fotostudio,reklameburo,
    kindercreche,kunst en schilderijen,reisburo of wat er gepland is.
    wij laten ons verrassen?
    ik ook vrouw wensen jullie
    nog fijne dagen toe, en een goeie reis terug en tot weerzien op brandevoort.

    houwdoe.

  • 27 Oktober 2008 - 18:06

    Anita:

    Ha fijn te horen dat het zo bevalt. ook het bruin worden lijkt me niet verkeerd.
    Ik heb geen problemen om jullie mailtjes is ontavangen en openen!!!!
    Leuk die "beroemdheden"in jullie hotel.
    Vertel als proefpersonen nog geen last van verdwaasheid???
    Hier alles goed, zou alleen heel erg graag de zon zien en ook bruin worden....
    In 2009 LLoret? hi hi hi

    Ben blij als jullie er weer zijn

    groetjes
    Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Werkvakantie 2008

Werkvakantie naar Curacao, Aruba en St. Maarten.

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2008

Weer thuis

26 Oktober 2008

De werkzaamheden zijn voorbij

24 Oktober 2008

Twee vrije dagen

22 Oktober 2008

Aruba en Curacao

22 Oktober 2008

Vier dagen Aruba
Ger en Brix

Werkvakantie naar Curacao, Aruba en St. Maarten.

Actief sinds 19 Sept. 2008
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 16412

Voorgaande reizen:

18 April 2010 - 10 Mei 2010

Werkvakantie Curacao en Aruba

03 Oktober 2008 - 29 Oktober 2008

Werkvakantie 2008

Landen bezocht: